سامانه و نرم افزارها

شرکت نظم آوران صنعت و معدن گل گهر

 دسترسی به سامانه های بیشتر

مناقصات و مزایده ها

جهت مشاهده مناقصات و مزایده ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

معرفی شرکت نظم آوران صنعت و معدن گل گهر

همگام با طرح‌های توسعه‌ی منطقه گل‌گهر

شرکت نظم آوران صنعت و معدن گل گهرهمگام با طرح‌های توسعه‌ی منطقه گل‌گهر و در راستای تکمیل چرخه‌ی تولید آهن و فولاد، توجه به ایجاد ظرفیت‌های جدید برای بهره‌برداری از کارخانجات متعددی که در حال راه‌اندازی بودند، به یکی از موضوعات مهم در دست‌یابی به اهداف طرح‌های توسعه منطقه گل‌گهر، تبدیل شد تا از این طريق افزایش صرفه اقتصادی و ارتقای سطح ارزش افزوده محقق شود. با توجه به این مهم و با مدنظر قرار دادن سوابق چندین ساله برای بهره‌برداری در منطقه، ارزیابی و بررسی تجزیه و تحلیل تجارب فنی و مدیریتی، اعم از خدمات پشتیبانی و تخصصی، سهامداران محترم بر آن شدند تا شرکتی را تاسیس کنند که تصدیِ امور بهره برداری و راهبری خطوط تولید را به صورت تخصصی در منطقه برعهده داشته باشد و راه را برای رسیدن به اهداف تعيين شده، هموار کند.

پروژه های ما

تجارب و فعالیت های جاری

در دل کویر پرشکوه ایران

در دل کویر پرشکوه و غنی از معادن، شرکت نظم آروان صنعت و معدن گل گهر با شماره ثبت 3934 و با تکیه بر دانش فنی بومی و تجربه‌ای غنی، در تاریخ 16/9/1394، پا به عرصه توسعه صنعتی گذاشت. ما در کیلومتر 60 جاده شیراز، با دستانی ماهر و ذهنی خلاق، چرخه تولید آهن و فولاد را تکمیل می‌کنیم و با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها، به بالندگی اقتصاد منطقه و اشتغال‌زایی پایدار اهتمام می‌ورزیم.

با تعهد به سیاست‌گذاری‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، شرکت نظم آوران صنعت و معدن گل گهر به عنوان بزرگ‌ترین متولی در زمینه نگهداری، تعمیرات، و راهبری خطوط تولید منطقه گل گهر، همواره در پیشتازی است. کارخانجات گندله‌سازی و کنسانتره گهرزمین شاهدانی بر این مدعا هستند که توانایی ما در ارتقای ظرفیت تولیدی و اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم، در خدمت رشد و توسعه همه‌جانبه کشور عزیزمان است.

ما دعوت می‌کنیم شما را به همراهی در این مسیر پرثمر، که هر قدم در آن برای آینده‌ای روشن‌تر در صنعت فولاد و تقویت بنیان‌های اقتصادی ایران برداشته می‌شود.

کارخانه نظم آوران

این شرکت با یکپارچگی بهره‌برداری از کنسانتره تا آهن اسفنجی بالغ بر 4 هزار نفر نیروی انسانی در کار...
نمایش ویدیو درباره گندله گهرزمین